arcsim - 2009-04-09 08:04:24

Wpisujemy
[...url=tu wklejamy link]tu wpisujemy txt[/url]  i gotowe ;p
naturlanie .... <-- kropeczki wstawilem zeby nie wyswietlilo tego jako linku
poprosze o wstawianie aktywnych linkow  ;p

orthodoxos - 2009-04-09 20:35:45

http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=e8986be9d0&world_id=1

arcsim - 2009-04-10 13:38:18

wazniak787878

Taka mała sąsiedzka wizyta ;p

-----------------------------------------------------------------------------------------------

DeZ THE

Ech i drugi sasiad się zdziwi jak wróci ;p


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jewrej THE


A i przy sprzątaniu jeszcze coś się trafiło ;p

Maruda - 2009-04-15 13:31:45

Pierwsza porządna bitwa, jaką stoczyłem w tej rundzie.
Daniel_miecz, aktualny status - farma

http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-r … world_id=1

I drugi przyzwoity raport, tym razem w roli wsparcia.

Dla wszystkich młodszych stażem - NIE zostawia się w zamku garnizonu, szkoda ludzi.
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-r … world_id=1

Fenix - 2009-04-16 00:14:48

W ogóle nie rozumiem idei kawalerzystów w drugiej/trzeciej/czwartej linii ;) Runda w rundę, serwer w serwer większość to stosuje ale nikt nie potrafi mi tego sensownie wytłumaczyć ;)

Maruda - 2009-04-16 09:57:01

Fenix napisał:

W ogóle nie rozumiem idei kawalerzystów w drugiej/trzeciej/czwartej linii ;) Runda w rundę, serwer w serwer większość to stosuje ale nikt nie potrafi mi tego sensownie wytłumaczyć ;)

To proste jak konstrukcja cepa. :)
W tej fazie Kawalerzyści sa dość drodzy, produkują się powoli i nie warto ich zbyt wielu tracić.

W pierwszej rundzie kusze i balisty (dlatego 3 linia, nie druga) prawie całą energię stracą na piechocie i wybiją ją w do zera, więc ck ma dojście i będzie walczyć - gdyby mięcha było 2x tyle nie warto stawiać tak daleko ck, bo zmarnujesz jej uderzenie w pierwszej części bitwy.

Potem ck wybija resztkę piechoty przeciwnika, jeśli jakaś zostaje, niszczy jednostki 2 i 3 linii i uderza na strzelców.

W drugiej rundzie balisty i kusze przeciwnika znów maja duzy wybór celów - a kuszników robi się o wiele szybciej od koni.

W innym ustawieniu tez bym wygrał, ale kosztem o wiele większych strat ck i z dużo gorszym stosunkiem expa zyskanego do straconego. :P

Fenix - 2009-04-16 23:06:07

To nie jest tak, że CK zawsze ginie pierwsza, przeważnie jednostki jadą po najmniejszej linii oporu -> dlatego mięso armatnie zawsze ginie pierwsze ;) Ja CK w pierwszej linii trzymam bo i tak żadna farma nie ma takiej siły przebicia by ich uszkodzić bardziej niż nie powinien ;)

arcsim - 2009-04-18 15:46:37

wielkimareck

Wracam do domu patrze sąsiad mnie skanował , więc wybrałem się z rewizytą .

arcsim - 2009-04-18 15:51:35

Spoiler:

Fenix napisał:

Dwa nocne ataki z dzisiaj: 

http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=817c93814c&world_id=1
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=72dccd7962&world_id=1

Szkoda słów wojna wojną ,ale żeby trzymać w zamku wojsko i to jeszcze takie ,które bez trudu większośc ustrzeli . Ech nie mam pytań ciekawi mnie tylko ile drogi miał do was .

max73 - 2009-04-19 15:59:43

Chciałem wam specjalnie pokazac ten raport zobaczcie co sie dzieje jesli sa nie ulepszane kusze zupełnie o nich zapomniałem i to sa efekty własnie
P.S juz nadrabiam oczywiscie i pełna para ulepszam w kuzni:)

http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=b108bb802b&world_id=1

arcsinx - 2009-04-21 16:00:37

http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=a85531ceb6&world_id=1

a ja jak zwykle mam wieksze straty niz obronca ;/

sasque - 2009-04-24 18:34:14

W przerwie miedzy smokami
http://newgame2.khanwars.wp.pl/battle-report.php?id=29b17e26ea&world_id=1
:piwo: wynik:

www.naruto-pun-fora.pun.pl www.strazgda.pun.pl www.re4lity-gaming.pun.pl www.mojagierkapl.pun.pl www.mago1w.pun.pl